Termeni si Conditii
Acesta este web site-ul Focus Ronar Consulting SRL, persoană juridică română cu sediul social în București, Str. Pecineaga nr. 10, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/11009/2022, CUI 46279842, având cont IBAN RO85BTRLRONCRT0648631501, deschis la Banca Transilvania, telefon 0760807764, e-mail: office@focus-ronar-consulting.ro, reprezentată prin Narcis-Lucian Olaru, având funcția de Administrator.
Prezentul document are natura juridică a unui contract la distanță încheiat între: a) client denumit in continuare si “beneficiar” și b) Focus Ronar Consulting SRL, persoană juridică română cu sediul social în București, Str. Pecineaga nr. 10, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/11009/2022, CUI 46279842, denumit in continuare Focus Ronar Consulting SRL si ”Prestator”.
Focus Ronar Consulting SRL iși rezervă dreptul de a modifica conținutul acestui website în orice moment și fără preaviz.
Orice încercare de modificare a imaginii și informațiilor din acest website, cu excepția deținătorului sau legal, Focus Ronar Consulting SRL, dă acestuia dreptul neechivoc si unilateral de a se adresa instanțelor legal competențe pentru sancționarea acestor fapte.
Termenul de eliberare a certificatului de înregistrare sau a certificatului de înscriere de mențiuni este de 5-7 zile, calculat de la data la care dosarul conține toate documentele necesare – ziua în care se completează dosarul cu ultimele documente și ziua în care se ridică actele nu se iau în calcul. Excepție de la aceste termene se fac în situația în care:
a) Se întârzie procesul din culpa serviciilor Oficiului Național al Registrului Comerțului, timpul de execuție al operațiunilor fiind variabil în funcție de perioada anului și uneori, de zilele săptămânii;
b) Se întârzie predarea actelor din culpa serviciilor de curierat;
c) Se întârzie procesul de înființare al societății în cazul în care clientul este înregistrat cu cazier fiscal urmare a săvârșirii unor fapte ce contravin disciplinei financiare; Focus Ronar Consulting SRL nu deține aceste informații, clientul fiind responsabil să scoată cazier fiscal de la ANAF în măsura în care nu este sigur daca figurează sau nu în evidența fiscală.
Beneficiarul serviciilor are obligația de a verifica actele ce urmează a fi semnate, cu precădere datele de identificare și să semnaleze eventualele modificări.
Contravaloarea serviciilor se va achita, la alegerea clientului, astfel:
a) integral la începutul demarării procedurii de constituire sau de înregistrare a mențiunii sau
b) 50 % la începutul demarării procedurii de constituire sau de înregistrare a mențiunii și restul de 50% la predarea actelor.
Găzduirea de sediu social se va achita integral în avans, întrucât plata de către Focus Ronar Consulting SRL către cabinetul de avocat se face, de asemenea, integral în avans.
Factura proformă aferentă serviciilor de constituire sau de înregistrare a mențiunii se va achita în maximum 4 zile de la emiterea și recepționarea acesteia. Excepție de termen face factura proformă aferentă găzduirii sediului social, care se va achita în termen de 2 zile, începând cu ziua emiterii acesteia, pentru a nu întârzia procesul de înființare al societății. În cazul în care factura proformă nu va fi plătită în termenul stabilit, Focus Ronar Consulting SRL va considera întrerupere a colaborării din partea clientului și îi dă dreptul neechivoc și unilateral de a înceta demersurile pentru operațiunile solicitate de beneficiar.
Returnarea onorariului se poate face doar în situația în care există o culpă exclusivă a Focus Ronar Consulting SRL pentru nerealizarea unui serviciu plătit. În acest caz, returarea se va realiza după analizarea circumstanțelor care au determinat un rezultat negativ, durata medie fiind de 31 zile calendaristice.
În cazul prelungirii sediului social, Focus Ronar Consulting SRL nu se obligă la notificarea Beneficiarului în ceea ce privește expirarea valabilității acestuia. Cu toate acestea, în funcție de logistica de care dispune, va face tot posibilul ca niciunui client să nu îi expire valabilitatea sediului social înainte de reînnoirea acestuia.
Există posibilitatea că prețurile serviciilor de pe web site să sufere modificări, în urma analizei cerințelor clientului și personalizării serviciilor pentru a fi cât mai adaptate nevoilor acestuia. În această situație clientul va fi informat cu privire la modificările făcute de către Prestator, verbal, prin intermediul telefonului, e-mail sau Whatsapp.
Comunicare între Beneficiar și Focus Ronar Consulting SRL se poate face prin intermediul formularului de contact prezent pe web site, la telefon, prin mesaje, prin intermediul aplicațiilor Whatsapp sau Facebook, pe e-mail, la sediul social al firmei Focus Ronar Consulting SRL ori prin întâlnirea într-un punct de comun acord între părți.
Focus Ronar Consulting SRL, în urma acceptului din partea Beneficiarului, poate posta pe web site mărturia/părerea scrisă a clientului cu privire la serviciile executate de către Prestator, cu scopul împărtășirii celorlalți vizitatori ai web site-ului experiența acestuia.